Tuesday 14 August 2012

Oběd v … Yes Burger

Naplněni očekáváním cest, dostali jsme hlad. Nic neobvyklého, když vás to chytne v centru, není radno ponechat nic náhodě. Tentokrát se ocitáme v Kaprově ulici, již místní důvěrně přezdívají Kaprovka. Rychlého občerstvení je tu na můj vkus až moc. Přesto půjdeme s JK na burgr. Má momentální mise totiž zní : Ochutnat tolik burgrů, kolik jen půjde.

Má původní představa burgru do ruky vzala rychle za své, když se na nás servírka téměř obořila, jaktože ještě nesedíme. Chtěl jsem jen základní burgr do ruky. Vzhledem k usazení, jsme doobjednali další „burgr“ tedy housku plněnou zeleninou, omáčkou a KUŘECÍM masem. Jistě jste poznali, že tento způsob neuznávám.

Jako vrchol zážitku jsem si objednal Duff beer, to je to pivo co pije Duffman. Všichni mí přátelé to ví, já už před tím dál odmítám zavírat oči. Lahev jsem si vzal na naši minipozici v zadním traktu restaurace. Čekáme.

Pivko chutná příjemně lehce, o něco lehčeji než dobře vychlazená plzeňská dvanáctka. V závěru je zvednuté a useklé. Stále čekáme.

Už není na co čekat, tím spíš, že tohle má být fast food = rychlé občerstvení. Konečně se k nám sunou dva talířky s dvěma burgry. První dojem by se dal popsat jako malost. Vím, šedesát korun v centru není moc, ale na talíři, bez ničeho se vaše jídlo najednou jaksi ztrácí. Když se zakousnu, šťavnatá chuť masa je trošku zkažená tvrdou, skoro krekrovitou houskou. Jestli je tady třetí den, nebo jestli byla moc dlouho v troubě nevím, ale není to nic moc. Zbytek je standard, červená cibule, kyselá okurka.

Yes burger mě neoslovil. Obří burgry za třista ká asi budou o něčem jiném, ale základ je základ, a ten tu nemá laťku moc vysoko. Sympatické je, že můžete platit stravenkami (Díky, mami!)

Dva oschlé salátové listy z pěti, to bude všechno, co z Yes burgeru vytřískám. Škoda, docela jsem se těšil.



1 comment:

  1. no,ale ta souvislost :stravenky-mami-nevábné jídlo
    mě moc netěší...:-))
    doma to napravíme(snad)
    puss

    ReplyDelete