Saturday 17 December 2011

Bageterie Boulevard

Nebývá úplně zvykem, že jdete povečeřet před divadelním představením do bageterie. Obleky, šaty, šály, účesy, prostě všechno, jenom jíte tu bagetu z tácku a zapíjíte ji Ice Tea-čkem. My jsme s JK rozhodně chtěli jít na bagetu, i když finančně to nakonec nebyla zas taková výhra, jak jsme původně doufali. 
BB (Bageterie Boulevard) je zavedená síť rychlého občerstvení, v Praze má spoustu poboček. Jestli jsem to pochopil správně, stojí za tím crocodille, což není zas až tak podstatné. My jsme kvůli blízkosti již zmíněného divadla zvolili BB ve Vodičkově ulici. 

Po příchodu nás přivítal chumel lidí před pokladnami, klasické nabídky nad hlavou personálu, který v černých baretech sytil lid ve velkém. Nabídka mi přišla lehce zmatená, nejspíš proto, že tento druh podniků úplně nevyhledávám. Výběr baget byl ve středu tabule, kde jsem ho konečně objevil poté, co na mě párkrát zaútočil ledový čaj, který tu inzerují snad i k vykonání malé potřeby.

Zaujala mě bageta plněná steakem - jméno příznačně Argentina. Slečna JK si dala lososovou. Měli jsme tedy na porovnání studenou i teplou verzi zdejších baget. Za bůra vám dají místo světlé tmavou bagetu. Bagety jsou zde křupavé, konzistence pečiva je jednoduše skvělá, ne moc suché ani gumové, prostě jak mají být. Náplň je decentní, chuťově vyvážená, možná stejková bageta chtěla trochu přikořenit. Skvělý rozteklý sýr v teplé verzi.

Ledový čaj na mě byl docela kyselý, každopádně osvěžil.

Na závěr jsme si dali ještě čokoládu, ta byla docela průměrná.


Zjistili jsme, že i v obleku můžete jít na bagetu (za stovku teda), rozhodně Vás zasytí minimálně po dobu představení. Prostředí varíruje od lehce udrobeného po docela čisté. Dávám čtyři bagety z pěti (možná ještě čtvrtku navrch za ty barety).

1 comment:

  1. ...ale,ale,v Praze to asi předvánočně kulturně vře?škoda,že nepřidáváš i dojmy z představení.
    pa maM

    ReplyDelete