Saturday 23 June 2012

Oběd v ... Restaurace Poja

Pomarine Jaeger? Toto asi nebude deakronymizovaný název restaurace POJA, do které jsme se přišli po nenáročném dopoledni naobědvat. Můj věrný přítel Lunchtime.cz mě sem začal navádět po zhodnocení a odsouhlasení nabídky mou milou JK. Trošku jsem se v pravdě bál, v naprosto neznámé části města. Na druhou stranu, kdo se bojí, bude mít hlad. Restaurace je situovaná v bloku domů na hlavní třídě, má pidizahrádku, a otevřené průchody do nitra, takže sezení vevnitř se v teplých dnech mění na sezení v polovenku. Umístili jsme se na regulerní zahrádku, přes její mikroskopické rozměry se na ní sedělo docela obstojně.

JK si k nepochopení všech zúčastněných objednala nealkoholického Lobkowitze v lahvi. Ten je stejný jako milión jeho bratříčků ve stejné lahvi, vyjíždějící ze stejné linky. Já jsem byl pro dnešek odvážnější, objednal jsem si řezané cuveé z piv "Ježek" a "Merlin". Mít ještě pár takových do party, můžou si tu otevřít kouzelnou zoo. Pivo ale bylo nad očekávání dobré, taková ta polohutnost řezaného byla dobře vystihnutá, pivko vonělo, chutnalo medově a řízně.

Šli jsme sem kvůli menu, takže žádné štráchy, v podstatě jsme si jedním dechem objednali i jídlo. Já si dal mexické brambory, salátek z okurky v ceně. JK zvolila svou oblíbenou salátovou variantu, dnes s lososem. Zatímco si směrem k Hlavnímu nádraží svištěly vozy dražší i levné, kochali jsme se výhledem jeden na druhého. Jídlo je tu.

Prve moje, prve moje! Musím říct že jsem byl příjemně překvapený. Jídlo co se týče nápadu nestálo za moc, ani název "mexické" nebyl úplně na místě. Co naopak převážilo jazýček vah na stranu hezkého zážitku byla poctivost. Normální zapečené brambory, s kukuřicí, slaninou, čímsi dalším, decentně Eidamu třicítky. Maso bylo hojné, v libových kouscích, spolu s bramborami tvořilo hutnou krmi. Všechno dobře okořeněné v rozumně velké porci. Salátek potěšil, i když byl taky pidi. Za 80 Ká pecka.

Salát byl snad ještě lepší, i když mě zprvu vyděsilo množství dresingu. Bylo skutečně mocné. Lososa bylo hodně, což je asi tak jediné co by Vás mohlo nas*at na lososovém salátě- kdyby ho bylo málo. Jinak chutnal standartně, salátově, lososově.

Poja není nic o čem byste básnili, ale pokud studujete na VŠE (což já naštěstí ne), a nechcete do Schnitzelového fastfoodu (recenze určitě bude!) je to dobrá volba. Tři a půl snědeného talíře jáhel!

No comments:

Post a Comment